Coduri de eroare Mazda
Coduri de eroare Mazda | ||
---|---|---|
Cod | Descriere eroare | Cauza probabila |
C1306 | Senzor unghi de ghidare | |
P1000 – P1099 (Contorizarea combustibilului și a aerului și controlul auxiliar al emisiilor) | ||
P1000 | Încercarea monitorului OBD-11 nu este completă | Cablare, VSS, defecțiune mecanică, ECM |
P1001 | Conectorul pentru conexiunea de date (DLC) – testul auto-terminat | Intrare incorectă a operatorului, DLC, ECM |
P1100 – P1199 (Contorizarea combustibilului și a aerului) | ||
P1100 | Senzor de debit de masă de aer (MAF) – senzor intermitent | Cablare, senzor MAF, ECM |
P1101 | Senzorul de debit de masă a aerului (MAF) – în afara intervalului auto-test | Cablare, senzor MAF, ECM |
P1102 | Senzor de debit de masă a aerului (MAF) – incomparabil cu semnalul senzorului TP – semnal scăzut | Cablare, senzor MAF, senzor TP |
P1103 | Senzor de debit de masă a aerului (MAF) – incomparabil cu semnalul RPM – semnal ridicat | Cablare, senzor MAF |
P1110 | Senzorul temperaturii aerului de admisie (IAT) (motor) – circuit scurt / deschis | Cablare, senzor IAT, ECM |
P1112 | Senzorul temperaturii aerului de admisie (IAT) – senzor intermitent | Cablare, senzor IAT, ECM |
P1113 | Senzorul pentru temperatura aerului de admisie (IAT) (compresor) – circuit scurt / deschis | Cablare, senzor IAT, ECM |
P1114 | Senzorul temperaturii aerului de admisie (IAT) – tensiune scăzută | Cablare, senzor IAT, ECM |
P1115 | Senzorul temperaturii aerului de admisie (IAT) – tensiunea ridicată | Cablare, senzor IAT, ECM |
P1116 | Controlul temperaturii lichidului de răcire a motorului (ECT) – ieșire din intervalul auto-test | Cablare, senzor ECT, ECM |
P1117 | Senzorul temperaturii lichidului de răcire a motorului (ECT) – senzor intermitent | Cablare, senzor ECT, ECM |
P1120 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – în afara domeniului “scăzut” | Cablare, senzor TP, ECM |
P1121 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – incomparabilă cu semnalul senzorului MAF | Cablare, senzor TP, ECM |
P1122 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – blocată | Cablare, senzor TP, ECM |
P1123 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – blocată | Cablare, senzor TP, ECM |
P1124 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – în afara domeniului auto-test | Cablare, senzor TP, ECM |
P1125 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – defecțiune de circuit intermitent | Cablare, senzor TP, ECM |
P1126 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – defecțiune de circuit | Cablare, senzor TP, ECM |
P1127 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – RH sau defecțiune a circuitului încălzitorului în față (6 cilindri) | Cablare, H02S |
P1128 | Senzori cu senzor de oxigen încălzit (H02S) – bancheri din față / bank 2 transpuși | Cablarea |
P1129 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – transpondere senzori banc 1 / bancă 2 | Cablarea |
P1130 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) 1, banca 1 – limită adaptivă realizată | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1131 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 1, banca 1 – amestec slab indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1132 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 1, banca 1 – amestec bogat indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1133 | Amestecul slab de combustibil (FT) – bancă 1 | Presiunea combustibilului, injectori, senzor MAF / senzor MAP, scurgere de admisie |
P1134 | Amestecarea bogată a combustibilului (FT) – bancă 1 | Presiunea combustibilului, injectori, senzor MAF / senzor MAP, sistem EVAP |
P1135 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) 1, banca 1, comanda încălzitorului – circuit scăzut | Cablare, H02S, ECM |
P1136 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) 1, banca 1, controlul încălzitorului – circuit ridicat | Cablare, H02S, ECM |
P1137 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – limită de adaptare posterioară | Cablare, H02S, sistem de evacuare, ECM |
P1138 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – limită de adaptare posterioară | Cablare, H02S, sistem de evacuare, ECM |
P1141 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 1, comanda încălzitorului – circuit scăzut | Cablare, H02S, ECM |
P1142 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 1, controlul încălzitorului – circuit ridicat | Cablare, H02S, ECM |
P1143 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 1 – amestec slab indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1144 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 1 – amestec bogat indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1150 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – LH sau frontală – front (6 cil) – limită adaptivă realizată | Cablarea, |
P1151 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – indicat LH sau banc față – front (6 cil) – amestec slab | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1152 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) – indicat LH sau banc din față – față (6 cil) – amestec bogat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1153 | Combinația de săpun lichid (FT) – bancă 2 | Presiunea combustibilului, injectori, senzor MAF / senzor MAP, scurgere de admisie |
P1154 | Amestecarea bogată a combustibilului (FT) – bancă 2 | Presiunea combustibilului, injectori, senzor MAF / senzor MAP, sistem EVAP |
P1157 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 2 – amestec slab indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1158 | Senzorul de oxigen încălzit (H02S) 2, banca 2 – amestec bogat indicat | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P115E | Corpul clapetei – debit restrâns | Limitarea supapei clapetei |
P1168 | Senzorul de presiune al șinei de combustibil este semnal scăzut | Cablajul, nivelul combustibilului, presiunea scăzută a carburantului, senzorul de presiune al șinei de alimentare |
P1169 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) (cu excepția Tribute – + 2005) – spate (6 cil) – tensiune ridicată | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1170 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) LH sau bord frontal – față (6 cilindri) – tensiune ridicată | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1173 | Senzor de oxigen încălzit (H02S) RH sau banc din spate – față (6 cil) – tensiune ridicată | Cablarea, H02S, presiunea combustibilului, sistemul de combustibil, defecțiunea mecanică, ECM |
P1195 | Senzorul sistemului de recirculare a gazului de eșapament (EGR) – defecțiune | Cablare, senzor EGR, ECM |
P1196 | Declanșator de semnal de funcționare – defecțiune a circuitului | Cablare, comutator de aprindere, defecțiune mecanică |
P1224 | Senzorul de poziționare a senzorului de accelerație “B” nu se află în intervalul de auto-testare | |
P1233 | Modulul de comandă a pompei de combustibil (FP) – modulul de comandă este dezactivat sau oprit | Cablare, FP, ECM |
P1234 | Modulul driverului pompei de combustibil este dezactivat sau oprit | |
P1235 | Controlul pompei de combustibil (FP) – afară din rază de acțiune | Cablare, modul de control FP |
P1236 | Modulul driverului pompei de combustibil este dezactivat sau oprit | |
P1237 | Pompa de combustibil (FP) – defecțiune circuit secundar | Cablare, modul de control FP |
P1238 | Modulul driverului pompei de combustibil este dezactivat sau oprit | |
P1239 | Pompă de alimentare cu pompă de viteză rapidă | |
P1244 | Sistemul generator / regulator – intrarea în sarcină este depășită | Cablare, generator, regulator |
P1245 | Sistemul generator / regulator – intrarea în sarcină este depășită | Cablare, generator, regulator |
P1246 | Sistemul generator / regulator – intrarea în sarcină este depășită | Cablare, generator, regulator |
P1250 | Supapa solenoid de control a presiunii combustibilului (FP) 1 – defecțiune | Cablare, solenoid FP, ECM |
P1251 | Sistemul de comandă a turației în gol (ISC) este mai mic decât cel așteptat | Cablajul, supapa LAC, supapa de clapetă strânsă / lipită, ECM |
P1252 | Supapa electromagnetică de comandă a presiunii combustibilului (FP) 2 – funcționare defectuoasă | Cablare, solenoid FP, ECM |
P1260 | A fost detectat furtul – motorul imobilizat | Anomalie imobilizator |
P1261 | Cilindrul # 1 de la înălțime la joasă este scurt | |
P1262 | Cilindrul # 2 de la înălțime la joasă este scurt | |
P1263 | Cilindrul # 3, de la înălțime la joasă, scurt | |
P1264 | Cilindrul # 4 de la înălțime la joasă scurtă | |
P1265 | Cilindrul # 5 de la înălțime la joasă este scurt | |
P1266 | Cilindrul # 6 de la înălțime la joasă este scurt | |
P1270 | Valorile maxime ale RPM sau viteza vehiculului obținute | ECM |
P1271 | Cilindrul # 1 de la înălțimea până la partea inferioară este deschis | |
P1272 | Cilindrul # 2 de la înălțime la joasă este deschis | |
P1273 | Cilindrul # 3 de la înălțime la joasă este deschis | |
P1274 | Cilindrul # 4 de la partea superioară la partea inferioară este deschisă | |
P1275 | Cilindrul # 5 de la înălțime la joasă este deschis | |
P1276 | Cilindrul # 6 de la înălțimea până la partea inferioară este deschisă | |
P1285 | S-a detectat supraîncălzirea senzorului de temperatură a capului cilindrului (CHT) | Cablare, senzor CHT, supraîncălzirea motorului, ECM |
P1288 | Senzorul temperaturii capului cilindrului (CHT) – ieșire din intervalul auto-test | Cablare, senzor CHT, ECM |
P1289 | Senzorul temperaturii capului cilindrului (CHT) – defecțiune a circuitului | Cablare, senzor CHT, ECM |
P1290 | Senzorul temperaturii capului cilindrului (CHT) – defecțiune a circuitului | Cablare, senzor CHT, ECM |
P1299 | Senzorul de temperatură a capului de răcire a senzorului de temperatură a capului de răcire (CHT) este activat | Cablare, senzor CHT, supraîncălzirea motorului, ECM |
P1308 | Avertizare circuit ambreiaj A / C | |
P1309 | Monitor de detectare a erorilor – nu este activat | CMP nu este sincronizat, CMP, ECM |
P1336 | Senzorul poziției arborelui cotit (CKP) al poziției arborelui cu came (CMP) – intervalul / performanța circuitului | Cablare, senzor CKP, senzor CMP, defecțiune mecanică |
P1340 | Sistemul de poziție a senzorului de poziție a arborelui cu came “B” | |
P1341 | Sistemul de poziționare a arborelui cu came “B” | |
P1342 | Defecțiune PCM | |
P1345 | Senzorul poziției arborelui cu came (CMP) – defecțiune semnal | Cablare, senzor CMP, ECM |
p1351 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – monitor de diagnosticare a aprinderii de aprindere | ECM |
P1352 | Bobină de aprindere A – Defecțiune a circuitului primar | Cablare, bobină de aprindere |
P1353 | Bobina de aprindere 8 – defecțiune la circuitul primar | Cablare, bobină de aprindere |
P1354 | Bobina de aprindere C – defecțiune a circuitului primar | Cablare, bobină de aprindere |
P1355 | Bobină de aprindere D – Defecțiune a circuitului primar | Cablare, bobină de aprindere |
P1358 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – blocarea monitorului de diagnosticare a aprinderii | ECM |
P1359 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – pierderea semnalului de ieșire de aprindere | ECM |
P1360 | Bobină de aprindere A – defecțiune de circuit secundar | Cablare, bobină de aprindere |
P1361 | Bobina de aprindere 8 – defecțiune circuit secundar | Cablare, bobină de aprindere |
P1362 | Bobina de aprindere C – defecțiune circuit secundar | Cablare, bobină de aprindere |
P1363 | Bobina de aprindere D – defecțiune circuit secundar | Cablare, bobină de aprindere |
P1364 | Blocul de aprindere – defecțiune a circuitului primar | Cablare, bobină de aprindere |
P1365 | Bujia de aprindere – defecțiune circuit secundar | Cablare, bobină de aprindere |
P1380 | Sistemul de acționare a poziției arborelui cu came 1 | |
P1381 | Timpul poziției arborelui cu came peste banca avansată 1 | |
P1382 | Cutia de poziție a arborelui cu came (CMP) – defecțiune | Senzor / rotor nesecurizat, spațiu de aer, cablaj, senzor CMP, ECM |
P1383 | Anularea poziției arborelui cu came peste banca retratată 1 | |
P1385 | Cutia de circuit a actuatorului poziției arborelui cu came 2 | |
P1386 | Timpul poziției arborelui cu came pe banca avansată 2 | |
P1387 | Cutia de poziție a arborelui cu came (CMP) – defecțiune | Senzor / rotor nesecurizat, spațiu de aer, cablaj, senzor CMP, ECM |
P1388 | Anularea poziției arborelui cu came peste banca retratată 2 | |
P1390 | Reglarea octanică a intervalului auto-test | Cablare, regulator octanic, ECM |
P1397 | Tensiunea sistemului – în afara intervalului auto-test | Cablare, baterie, alternator |
P1400 – P1499 (Controlul emisiilor) | ||
P1400 | Senzor de sensibilitate la presiunea diferențială – detectată o tensiune scăzută | Cablare, senzor de feedback la presiune, ECM |
P1401 | Senzor de sensibilitate la presiunea diferențială – detectată tensiune înaltă | Cablare, senzor de feedback la presiune, ECM |
P1402 | Senzor de poziție a supapei de recirculare a aerului de evacuare (EGR) – tensiune scăzută / înaltă | Cablare, senzor de poziție a supapei EGR, ECM |
P1403 | Senzor de refulare a presiunii diferențiale – furtunuri inversate | Defecțiune mecanică |
P1405 | Senzor de sensibilitate la presiunea diferențială – furtunul din amonte oprit sau conectat | Defecțiune mecanică |
P1406 | Senzor de revenire a presiunii diferențiale – furtunul din aval oprit sau conectat | Defecțiune mecanică |
P1407 | Sistemul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) – nu a fost detectat nici un debit | Cablare, supapă solenoid EGR, defecțiune mecanică |
P1408 | Sistemul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) -flow din intervalul auto-test | Cablare, supapă solenoid EGR, defecțiune mecanică |
P1409 | Regulator electronic al regulatorului de vid – defecțiune a circuitului | Cablare, ECM |
P1410 | Senzorul de recirculare a gazului de eșapament de evacuare (EGR) – blocat | Cablare, senzor de amplificare EGR, solenoid de amplificare EGR, furtunuri blocate / scurgeri |
P1412 | Eroare de recirculare a gazului de eșapament (EGR) – defecțiune | Cablare, solenoid EGR, ECM |
P1432 | Termostat de răcire a motorului – defecțiune a circuitului | Cablare, termostat de răcire a motorului, ECM |
P1442 | Sistemul emisiilor prin evaporare (EVAP) – a fost detectată scurgerea sistemului | Racordarea la furtunuri, scurgerea etanșării rezervorului de combustibil, supapa de purjare a rezervorului EVAP |
P1443 | Sistemul de control al purjării canistra cu emisii prin evaporare (EVAP) | Cablare, supapă EVAP, ECM |
P1444 | Evaporator de evacuare (EVAP) senzor de curățare canistră – intrare redusă | Cablare, senzor de curățare |
P1445 | Evaporatorul de evacuare prin evaporare (EVAP) – senzor de debit de purjare – intrare mare | Cablare, senzor de debit |
P1446 | Sistemul de emisii prin evaporare (EVAP) | Racordarea la furtunuri, scurgerea de admisie, cana EVAP, supapa de purjare EVAP a canistrei, ECM |
P1449 | Evaporația de evacuare a aerului (EVAP) – problema presiunii rezervorului | Cablare, supapă EVAP, ECM |
P1450 | Evaporația de evacuare (EVAP) a sistemului de purjare a canistrei – scurgere | Cablare, supapă EVAP, ECM |
P1451 | Evacuarea vaporilor canalului de evacuare a vaporilor (EVAP) – defecțiune a circuitului | Cablare, supapă de aerisire EVAP, senzor de presiune rezervor de combustibil, ECM |
P1452 | Sistemul de emisii evaporative (EVAP) – testul de vid în rezervorul de combustibil a eșuat | Furtunurile blocate / scurgeri, supapa de vid EVAP |
P1455 | Senzor de nivel al rezervorului de combustibil – circuit scurt / deschis | Cablare, senzor de nivel al rezervorului de combustibil |
P1456 | Sistemul de emisii prin evaporare (EVAP) | Racordarea la furtunuri, scurgerea de admisie, cana EVAP, supapa de purjare EVAP a canistrei, ECM |
P1457 | Sistemul de emisii prin evaporare (EVAP) | Racordarea la furtunuri, scurgerea de admisie, cana EVAP, supapa de purjare EVAP a canistrei, ECM |
P145E | Poziționarea ventilatorului de ventilație a carterului (PCV) – defecțiune a circuitului | Cablare, ventil PCV |
P1460 | Dezactivarea funcționării defecțiunilor de deconectare a aerului condiționat (WOT) | Cablare, senzor TP |
P1461 | Senzor de presiune agent frigorific AIC – tensiune ridicată | Cablare, senzor de presiune agent frigorific AIC, ECM |
P1462 | Senzor de presiune agent frigorific A – C – joasă tensiune | Cablare, senzor de presiune refrigerant A / C, ECM |
P1463 | Senzor de presiune agent frigorific A / C – schimbare de presiune insuficientă | Cablare, sistem AIC – defecțiune mecanică, senzor de presiune agent frigorific AIC, ambreiaj compresor AIC |
P1464 | Semnal de control A / C – tensiune mare în timpul auto-testului | Cablare, comutator principal A / C, releu ambreiaj compresor AIC, ECM |
P1465 | Semnal de control A / C – defecțiune | Cablare, comutator principal A / C, releu ambreiaj compresor AIC, ECM |
P1469 | Frecventa ciclului ambreiajului compresorului AIC | Cablare, sistem AIC – defecțiune mecanică |
P1473 | Ventilatorul de răcire – defecțiune a circuitului | Cablarea, releu (e) ventilator de răcire, ventilator (e) de răcire, ECM |
P1474 | Ventilator de răcire “slab” (Tribute) – defecțiune de circuit | Cablajul, releul ventilatorului de răcire, ventilatorul de răcire, ECM |
P1475 | Ventilatorul de răcire – defecțiune a circuitului | Cablarea, releu (e) ventilator de răcire, ventilator (e) de răcire, ECM |
P1476 | Ventilatorul de răcire – defecțiune a circuitului | Cablarea, releu (e) ventilator de răcire, ventilator (e) de răcire, ECM |
P1477 | Ventilator de răcire “mediu” (Tribute) – defectarea circuitului | Cablajul, releul ventilatorului de răcire, ventilatorul de răcire, ECM |
P1479 | Ventilator de răcire “înaltă” (Tribute) – defecțiune a circuitului | Cablajul, releul ventilatorului de răcire, ventilatorul de răcire, ECM |
P1480 | Ventilatorul de răcire – defecțiune a circuitului | Cablarea, releu (e) ventilator de răcire, ventilator (e) de răcire, ECM |
P1481 | Ventilatorul de răcire – defecțiune a circuitului | Cablarea, releu (e) ventilator de răcire, ventilator (e) de răcire, ECM |
P1485 | Valva de recirculare a gazului de evacuare (EGR) – defecțiune | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1486 | Valva de recirculare a gazului de evacuare (EGR) – defecțiune | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1487 | Valva de recirculare a gazului de evacuare (EGR) – defecțiune | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1496 | Arborele de recirculare a gazului de eșapament (EGR) 1 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1497 | Bobina supapei de recirculare a gazului de evacuare (EGR) 2 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1498 | Bobina ventilului de recirculare a gazului de eșapament (EGR) 3 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1499 | Bobina supapei de recirculare a gazului de evacuare (EGR) 4 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă EGR, ECM |
P1500 – P1599 (Controlul vitezei vehiculului sau a turației la mers în gol) | ||
P1500 | Senzor de viteză a vehiculului (VSS) – defecțiune permanentă | Cablare, VSS, ECM |
p1501 | Senzorul de viteză a vehiculului (VSS) – în afara intervalului auto-test | Cablare, VSS, ECM |
P1502 | Senzor de viteză a vehiculului (VSS) – defecțiune semnal | Cablare, VSS, modul de control ABS, modul de control multifuncțional, ECM |
P1504 | Sistemul de comandă a aerului în regim nefuncțional (LAC) – defecțiune a circuitului | Cablare, supapă LAC, ECM |
P1505 | Sistemul de control al timpului de aer (LAC) | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1506 | Sistemul de comandă a aerului în gol (LAC) – eroare de depășire a vitezei | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1507 | Sistemul de comandă a aerului în regim de oprire (LAC) – eroare la declanșare rapidă | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1508 | Ventilul de comandă a aerului în regim de oprire (IAC) 1 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă LAC, ECM |
P1509 | Ventilul de comandă a aerului în regim neclar (LAC) 2 – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă LAC, ECM |
P1510 | Sistemul de comandă a aerului în regim nefuncțional (LAC) – funcționare defectuoasă | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1511 | Sistemul de comandă a aerului în regim nefuncțional (LAC) – funcționare defectuoasă | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1512 | Filtrul de admisie al aerului de admisie – blocat aproape | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1513 | Circuitul de control al galeriei de admisie blocat blocat 2 | |
P1516 | Solenoidul pentru controlul aerului al galeriei de admisie (Tribute 2005- +) – eroare de intrare | Cablajul, solenoidul de control al aerului al galeriei de admisie, ECM |
P1517 | Circuitul de eroare de intrare a galeriei de admisie a bobinei 2 | |
P1518 | Filtrul de admisie al galeriei de aer – blocat | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1519 | Comanda de aer a galeriei de admisie – blocată închisă | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1520 | Circuitul de control al aerului din gama de admisie – defecțiune a circuitului | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1521 | Solenoidul pentru controlul aerului în galeria de admisie 1 – circuit scurt / deschis | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1522 | Solenoidul de comandă a aerului pentru galeria de admisie 2 – circuit scurt / deschis | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1523 | Sistemul de defecțiune a circuitului solenoidului de control al aerului al galeriei de admisie | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1524 | Supapa electromagnetică de by-pass a răcitorului de aer a bateriei – defecțiune | Cablare, solenoid de bypass, ECM |
P1525 | Solenoidul de comandă a aerului comprimat (vid) – circuit scurt / deschis | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1526 | Solenoidul de comandă a aerului comprimat (aerisire) – circuit scurt / deschis | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1527 | Dezactivează supapa solenoid de aer – circuit scurt / deschis | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1528 | Sistemul de comandă a aerului în regim nefuncțional (LAC) – funcționare defectuoasă | Cablare, supapă LAC, defecțiune mecanică, ECM |
P1529 | Supapa solenoid de control al aerului din balanța de aer UC – defecțiune | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1532 | Circuitul de control al comunicării pentru galeria de admisie 2 | |
P1537 | Solenoidul de control al aerului al colectorului de admisie a aerului, banca 1 – solenoid blocat deschis | Cablare, solenoid de control al aerului pentru galeria de admisie, defecțiune mecanică |
P1538 | Solenoidul de control al aerului al colectorului de admisie a aerului, banca 2 – electromagnetică blocată deschisă | Cablare, solenoid de control al aerului pentru galeria de admisie, defecțiune mecanică |
P1540 | Supapă solenoid de comandă a aerului – circuit scurt / deschis | Cablare, supapă, ECM |
P1541 | Circuitul / Performanța circuitului de control al galeriei de admisie a galeriei de admisie | |
P1549 | Circuitul de control al solenoidului de control al aerului al galeriei de admisie nu funcționează corect | Cablare, defecțiune mecanică, ECM |
P1550 | Comutator de presiune servodirecție (PSP) – defecțiune | Cablare, comutator PSP, ECM |
P1562 | Modul de comandă a motorului (ECM) – tensiunea bateriei este scăzută | Cablare, ECM |
P1565 | Sistem de control al vitezei de croazieră | Cablare, comutator CPP, comutator BPP, modul de control al vitezei de croazieră, comutator principal de control al vitezei de croazieră, VSS |
P1566 | Modulul de comandă a transmisiei (TCM) – tensiunea bateriei este scăzută | Cablare, siguranță, TCM |
P1567 | Sistem de control al vitezei de croazieră | Cablare, comutator CPP, comutator BPP, modul de control al vitezei de croazieră, comutator principal de control al vitezei de croazieră, VSS |
P1568 | Sistem de control al vitezei de croazieră | Cablare, comutator CPP, comutator BPP, modul de control al vitezei de croazieră, comutator principal de control al vitezei de croazieră, VSS |
P1569 | Filtrul de admisie a aerului – circuit scăzut | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
1570 | Circuitul de admisie a galeriei de admisie – circuit ridicat | Cablare, solenoid de comandă a aerului, ECM |
P1572 | Poziția pedalei de frână (BPP) – defecțiune a circuitului | Cablare, comutator BPP, ECM |
P1573 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – fără semnal | Cablare, senzor TP |
P1574 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – corelarea semnalului | Cablare, senzor TP |
P1600 – P1699 (ECM – circuit de ieșire a calculatorului) | ||
P1600 | Modul de comandă a motorului (ECM) – eroare KAM | ECM |
P1601 | Comunicarea ECM la AT – eroare de semnal | Cablare, ECM |
P1602 | Modulul de comandă a modulului de imobilizare / modulul de comandă al motorului (ECM) – eroare de comunicare | Cablare, cheie incorectă, modul de comandă a imobilizatorului, ECM |
P1603 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – Codul imobilizatorului incorect | Codul cuvântului de imobilizare nu este programat |
P1604 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – Codul imobilizatorului incorect | Codul cheie al imobilizatorului nu este programat |
P1605 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – mențineți o eroare de încercare în viață | ECM |
P1608 | Modul de comandă al modulului de comandă a motorului (ECM) – defecțiune a funcției de închidere | ECM |
P1609 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – tensiunea de alimentare | Cablare, siguranțe, ECM |
P1621 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – Codul imobilizatorului incorect după pornire | Codul cuvântului de imobilizare nu este programat |
P1622 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – codul cheii imobilizatorului incorect | Codul cheie al imobilizatorului nu este programat |
P1623 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – eroare de citire / scriere a imobilizatorului, eroare EEPROM | ECM |
P1624 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – eroare de comunicație a imobilizatorului | ECM |
P1627 | ECM la comunicarea ABSfTCS – eroare de semnal | Cablare, ECM |
P1628 | ECM la comunicarea ABSfTCS – eroare de semnal | Cablare, ECM |
P1630 | Tensiunea generatorului – defecțiune a circuitului | Cablare, defecțiune mecanică |
P1631 | Tensiunea generatorului – fără taxă | Cablare, defecțiune mecanică |
P1632 | Monitorizarea tensiunii bateriei – defecțiune a circuitului | Cablare, defecțiune mecanică |
P1633 | Tensiunea bateriei – supraîncărcare | Cablare, defecțiune mecanică |
P1634 | Terminalul B generator – circuit deschis | Cablare, defecțiune mecanică |
P1635 | Modul de comandă a motorului (ECM) – defecțiune procesor | ECM |
P1636 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – eroare de comunicație | ECM |
P1639 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – mențineți o eroare de încercare în viață | Cablare, ECM nu este programată, ECM |
P1641 | Pompa de carburant – defecțiune a circuitului | Cablare, modul de comandă a pompei de combustibil, pompă de combustibil, ECM |
P1643 | CAN Link Circuit ECM / TCM | |
P1645 | Pompa de carburant – defecțiune a circuitului | Cablare, modul de comandă a pompei de combustibil, pompă de combustibil, ECM |
P1650 | Servodirecția presiunii servodirecției (PSP) se oprește din intervalul auto-testului | Cablare, comutator PSP, ECM |
P1651 | Comutator de presiune servodirecție (PSP) – defecțiune de intrare | Cablare, comutator PSP, ECM |
P1652 | Servomotorul presiunii servodirecției (PSP) – defecțiune a circuitului | Cablare, comutator PSP, ECM |
P1656 | CAN bus de date – defecțiune circuit | Cablarea |
P1657 | CAN bus de date – defecțiune | Cablare, ECM |
P1674 | Modulul de comandă a motorului (ECM) – defecțiune | Cablare, incompatibilitate software, ECM |
P1684 | Mecanismul circuitului senzorului de poziție a pompei de ulei de măsurare | Cablare, circuit deschis, eroare PCM |
P1686 | Pompa de ulei de lubrifiere cu rotor – debit scăzut al uleiului – defecțiune a circuitului | Cablajul, comutatorul pompei de ulei pentru lubrifierea rotorului, pompa de ulei de lubrifiere a rotorului, ECM |
P1687 | Pompa de ulei de lubrifiere a rotorului – debit mare al uleiului – defecțiune a circuitului | Cablajul, comutatorul pompei de ulei pentru lubrifierea rotorului, pompa de ulei de lubrifiere a rotorului, ECM |
P1688 | Pompă pentru ulei de lubrifiere rotor – autotest. – defectarea circuitului | Cablajul, comutatorul pompei de ulei pentru lubrifierea rotorului, pompa de ulei de lubrifiere a rotorului, ECM |
P1700 – P1799 (Transmisie) | ||
P1700 | Sistemul de transmisie – defecțiune | Transmisie |
P1701 | Transmisia defecțiunii solenoidului de transmisie – eroare de cuplare a angrenajului invers | Cablare, supapă solenoidală, defecțiune mecanică |
P1702 | Circuitul senzorului de defecțiune al circuitului de transmisie (TR) | Cablare, senzor TR |
P1703 | Comutatorul poziției pedalei de frână (BPP) – convertizor de cuplu – în afara intervalului auto-test | Cablare, comutator |
P1704 | Senzorul pentru distanța de transmisie (TR) – defecțiune | Cablare, senzor TR |
P1705 | Senzorul pentru intervalul de transmisie (TR) – nu se află în intervalul de auto-testare | Cablare, senzor TR |
P1708 | Comutatorul poziției pedalei de ambreiaj (CPP) – defecțiune | Cablare, comutator CPP |
P1709 | Comutator de poziționare parc / neutru (cu excepția pickup-ului din seria B) – în afara domeniului auto-test | Cablare, comutator |
P1711 | Senzorul pentru temperatura lichidului de transmisie (TFT) – în afara intervalului auto-test | Cablare, senzor de temperatură, defecțiune mecanică |
P1712 | Împiedicați jurnalul diferențiat de ardere sau confiscare | |
P1713 | Senzorul pentru temperatura lichidului de transmisie (TFT) | Cablare, senzor de temperatură |
P1714 | AT-solenoid cu schimbare 1 – defecțiune mecanică | Cablare, defecțiune mecanică |
P1715 | AT – solenoid de schimbare 2 – defecțiune mecanică | Cablare, defecțiune mecanică |
P1716 | AT – solenoid de schimbare 3 – defecțiune mecanică | Cablare, defecțiune mecanică |
P1717 | AT – solenoid de schimbare 4 – defecțiune mecanică | Cablare, defecțiune mecanică |
P1718 | Senzorul pentru temperatura lichidului de transmisie (TFT) | Cablare, senzor de temperatură |
P1719 | Sistemul Overdrive – pierderea semnalului | Cablare, defecțiune mecanică |
P1720 | Senzor de viteză a vehiculului (VSS) – fără semnal | Cablare, VSS, defecțiune mecanică |
P1721 | Solenoidul de schimbare (SS) 1 – defecțiune | Cablare, solenoid de schimbare, ECM |
P1722 | Solenoidul de comutare (SS) 2 – defecțiune | Cablare, solenoid de schimbare, ECM |
P1723 | Solenoidul de comutare (SS) 3 – defecțiune | Cablare, solenoid de schimbare, ECM |
P1724 | Solenoidul de acționare (SS) 4 – funcționare defectuoasă | Cablare, solenoid de schimbare, ECM |
P1729 | Comutator de distanță 4 x 4 – eroare comutator | Cablare, comutator |
P1735 | Selectarea angrenajului, defecțiune la schimbare 1-2 | Cablare, solenoizi de schimbare, defecțiune mecanică de transmisie |
P1736 | Selecția angrenajului, defecțiune la schimbare 2-3 | Cablare, solenoizi de schimbare, defecțiune mecanică de transmisie |
P1737 | Cupla solenoidului ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, supapa solenoidală TCC, defecțiune mecanică |
P1738 | Eroare de timp de eroare | Defecțiune mecanică |
P1740 | Controlul ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, defecțiune mecanică |
P1741 | Controlul ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, defecțiune mecanică |
P1742 | Cupla solenoidului ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, supapa solenoidală TCC, defecțiune mecanică |
P1743 | Cupla solenoidului ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, supapa solenoidală TCC, defecțiune mecanică |
P1744 | Sistemul ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – funcționare defectuoasă | Cablare, defecțiune mecanică |
P1745 | AT – defecțiune a circuitului solenoidului de control electronic al presiunii | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
p1746 | AT – electromagnetică electronică de presiune.control – intrare redusă | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
p1747 | AT – Solenoid electronic de control al presiunii – intrare ridicată | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
p1748 | AT – Solenoid electronic de comandă a presiunii – defecțiune | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
p1749 | AT – sistem electronic de control al presiunii solenoidului | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
P1751 | AT – solenoid de schimbare 1 – circuit deschis | Cablare, solenoid de schimbare |
P1752 | AT – solenoid de schimbare 1 – defecțiune de circuit | Cablare, solenoid de schimbare |
P1753 | AT – solenoid de schimbare 1 – scurtcircuit | Cablare, solenoid de schimbare |
P1754 | AT – funcționarea necorespunzătoare a circuitului solenoidului ambreiajului liber | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de ambreiaj liber |
p1756 | AT – solenoid de schimbare 2 – circuit deschis | Cablare, solenoid de schimbare |
P1757 | Scurt circuit solenoid de schimbare AT-2 | Cablare, solenoid de schimbare |
P1760 | AT – electromagnet de control electronic al presiunii – scurtcircuit la masă | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de control al presiunii |
P1761 | AT – solenoid de schimbare 3 – performanță | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de schimbare |
P1762 | Transmisie – eșec bandă | Defecțiune mecanică |
P1765 | AT – unelte de distribuție a trenului de viteză 3-2 – defecțiune | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de sincronizare |
P1766 | Schimbarea performanței solenoidului “D” | |
P1767 | AT – defecțiune a circuitului solenoidului ambreiajului convertorului de cuplu (ATC) | Cablare, solenoid TCC |
P1770 | AT – supapa solenoidală a ambreiajului de suprasarcină – defecțiune | Cablare, defecțiune mecanică, solenoid de ambreiaj de suprasarcină |
P1771 | AT – senzor de poziție a clapetei de accelerație (TP) – circuit deschis | Cablare, senzor TP |
P1772 | AT – senzor de poziție a clapetei de accelerație (TP) – scurtcircuit | Cablare, senzor TP |
P1775 | AT – semnal de reducere a cuplului 1 – problemă de semnal | Cablarea |
p1776 | AT – semnal de reducere a cuplului 2 – problemă de semnal | Cablarea |
P1777 | AT – semnal de reducere a cuplului (semnal de temperatură a apei) – defecțiune | Cablarea |
P1780 | Comutatorul de comandă a transmisiei se oprește din intervalul auto-testului | Cablare, comutator, defecțiune mecanică |
P1781 | 4 × 4 trecerea de la intervale de auto-testare | Cablare, comutator |
p1783 | Starea de transmisie peste temperatura | Defecțiune mecanică |
p1788 | AT – 3-2 Solenoidul ambreiajului de sincronizare / deconectare AT – circuit deschis în timpul autotestării | Cablare, defecțiune mecanică, performanță motor, ECM |
P1789 | AT-3-2 Solenoidul ambreiajului de sincronizare a ambreiajului de scurtcircuit în timpul auto-testului | Cablare, defecțiune mecanică, performanță motor, ECM |
P1790 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – defecțiune | Cablare, senzor TP, ECM |
P1791 | Poziția senzorului de poziție a senzorului de accelerație (TP) – defecțiune a circuitului | Cablare, senzor TP, ECM |
P1792 | Presiunea barometrică (BARO) a defecțiunii circuitului senzorului | ECM |
P1793 | Defectul circuitului senzorului de temperatură a aerului de admisie a aerului (MAF) al senzorului / temperaturii aerului de admisie (IAT) | Cablare, senzor MAF, senzor IAT, ECM |
P1794 | Modul de comandă a motorului (ECM) – tensiunea bateriei este scăzută | Cablare, siguranțe |
P1795 | Comutatorul poziției clapetei închise (CTP) – defecțiune | Cablare, comutator CTP, ECM |
P1797 | Comutatorul poziției comutatorului poziției parc / neutru (PNP) / poziției pedalei ambreiajului (CPP) | Cablare, comutator PNP, comutator CPP, defecțiune mecanică, ECM. |
P1798 | Senzorul temperaturii lichidului de răcire a motorului (ECT) _: circuit intermitent | Cablare, senzor ECT, sistem de răcire, ECM |
P1799 | Cupla solenoidului ambreiajului convertizorului de cuplu (TCC) – defecțiune | Cablare, supapa solenoidală TCC, defecțiune mecanică |
P1824 | Releul ambreiajului ambreiajului cu patru roți – defecțiune la circuit | Cablare, releu de transmisie |
P1825 | Releul ambreiajului cu patru roți – circuit deschis | Cablare, releu de transmisie |
P1879 | Mecanismul de blocare a butucului de blocare a butucului cu patru roți – circuit deschis | Cablajul, solenoidul de blocare al butucului cu roți dințate |
P1900 – P1999 (Transmisie) | ||
P1900 | Senzorul vitezei arborelui turbinei (TSS) – intermitent | Cablare, senzor TSS, ECM / PCM / TCM |
P1901 | Senzorul vitezei arborelui turbinei (TSS) – intermitent | Cablare, senzor TSS, ECM / PCM / TCM |
P1919 | Semnalul temperaturii agentului de răcire al motorului | |
P1922 | Avertizarea circuitului de nivel al aditivului de carburant | |
P1924 | Circuitul de nivel al aditivului de carburant scăzut | |
P1925 | Avantajul circuitului de combustibil ridicat | |
P1926 | Nivelul / performanța circuitului aditiv al combustibilului | |
P1928 | Circuitul de comandă a pompei de nivel pentru combustibilul aditiv / Deschis | |
P1929 | Performanța circuitului de comandă pentru pompa de nivel a combustibilului | |
P1930 | Nivelul aditivului de combustibil este prea mic / gol | |
P1931 | Circuitul de comandă a pompei de admisie a carburantului / Deschidere | |
P1932 | Performanța circuitului de comandă al pompei de admisie a combustibilului | |
P1933 | Circuitul de control al pompei de admisie a combustibilului este scăzut | |
P1934 | Comandă de control a pompei de admisie a carburantului ridicată | |
P1935 | Nivelul aditivului de combustibil este scăzut | |
P1936 | Comutator ambreiaj / semnal senzor | |
P1937 | Semnalul de viteză a vehiculului | |
P1938 | Comutatorul frânei / semnalul senzorului | |
P1939 | Comutator ambreiaj / semnal senzor | |
U1020 | CAN bus de date – defecțiune AJC a ambreiajului | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1039 | CAN bus de date – defecțiune de semnal VSS | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1041 | CAN bus de date – defecțiune de semnal VSS | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1051 | CAN bus de date – defecțiune semnal de frână | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1131 | CAN-bus de date-defecțiune a sistemului de alimentare cu combustibil | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1147 | CAN bus de date – defecțiune a semnalului de securitate al vehiculului | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1262 | CAN bus de date – defecțiune circuit | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1451 | CAN bus de date – defecțiune a modulului de comandă al sistemului de alarmă | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |
U1900 | CAN bus de date – defecțiune | Cablarea |
U2064 | Indicator de avertizare solicitat de un alt modul de comandă | |
U2243 | CAN bus de date – defecțiune a semnalului de mediu extern | Cablare, magistrala de date CAN, ECM |