Schimbare la Față: Peste 1000 de Showroom-uri Dacia Adoptă Noua Identitate Vizuală a Mărcii
Dacia a anunțat că peste 1000 de showroom-uri din 30 de țări diferite au adoptat noua identitate vizuală a mărcii. Acest proces a început în aprilie 2022, cu schimbarea exterioară a showroom-urilor, iar începând cu aprilie 2023, interiorul acestora a început să fie reamenajat pentru a reflecta noua identitate a mărcii.
În total, 97% dintre showroom-urile Dacia din România conțin deja noul logo al constructorului de la Mioveni. În ultimul an, 750 de showroom-uri Dacia din întreaga lume au adoptat noua identitate vizuală, cu o medie de trei inaugurări în fiecare zi lucrătoare.
În România, din cele 60 de showroom-uri Dacia, 58 au adoptat deja noua identitate vizuală la exterior, iar până la sfârșitul anului, 35 dintre ele vor beneficia și de o amenajare interioară nouă.
Dacia își propune ca toate cele aproape 2000 de showroom-uri din perimetrul său de comercializare să adopte noua identitate vizuală până la debutul pe piață a noii generații Dacia Duster. Această schimbare face parte dintr-un efort mai amplu de rebranding și modernizare a imaginii mărcii pentru a aduce un aspect proaspăt și actualizat în rețeaua sa globală de showroom-uri.